سورپرایز نوروزی شهاب حسینی | بازیگران آمریکایی بر پرده سینمای کشور

سومین فیلم او با نام «نویسنده مرده» از سوم اسفندماه همزمان با دیگر فیلم‌های نوروزی در این گروه سینمایی اکران می‌شود.
سورپرایز نوروزی شهاب حسینی | بازیگران آمریکایی بر پرده سینمای کشور
کد خبر : ۵۸۹۴۰

سومین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان با عنوان «نویسنده مرده» امسال در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» سومین تجربه کارگردانی شهاب حسینی پس از فیلم‌های «ساکن طبقه متوسط» و «مقیمان ناکجا» است که با حضور بازیگران آمریکایی و در آمریکا کلید خورد.

سومین فیلم شهاب حسینی مانند دومین فیلمش «مقیمان ناکجا» اقتباسی بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام نوشته «آرش عباسی» است. خود عباسی این متن را تبدیل به فیلمنامه کرد.

فیلم «نویسنده مرده است» دو شخصیت اصلی دارد که دو بازیگر آمریکایی به نام‌های «گیا مورا» و «جیمز واگنر» ایفای نقش می‌کنند.

سومین فیلم سینمایی شهاب حسینی به عنوان کارگردان نوروزی امسال در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

این فیلم تاکنون در بسیاری از جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم پاریس که برنده جایزه بهترین فیلم شده است، شرکت کرده است.

شهاب حسینی به تازگی تریلر فیلم «نویسنده مرده» را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته و درباره انگیزه خود از ساخت این فیلم نوشته است: «این روز‌ها به خاطر موفقیت‌ها نمی‌توان شاد زندگی کرد و شاد بود. زیرا اگر به قول سعدی، ما نام یک نفر را بر روی خود می‌گذاریم، نمی‌توان از رنج دیگران ناراحت شد، اما صرفا جهت اطلاع هموطنان عزیز، آخرین دستاورد این بنده همیشه کوچک را با شما در میان می‌گذارم تا عشق خود را نسبت به هموطنان عزیز ابراز کنم. مردم سرزمین من

فیلم «مقیمان ناکجا» ساخته شهاب حسینی تا چندی پیش در گروه سینمایی هنر و تجربه روی اکران بود. سومین فیلم او با نام «نویسنده مرده» از سوم اسفندماه همزمان با دیگر فیلم‌های نوروزی در این گروه سینمایی اکران می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر